Türk Telekom Kurumsal
Dijital Sabit Telefon / IP Çoklu Hat
Türk Telekom Kurumsal
Dijital IP Çoklu Hat Hizmeti
Türk Telekom’un yeni nesil ses hizmeti IP Çoklu Hat ile IP tabanlı sabit ses hizmetini,
esnek tarife yapısı ve Türk Telekom’un yüksek güvenlikli, kaliteli alt yapısı ile
deneyimlemenin keyfini çıkarın!
Eski Nesil Karasal Sabit Telefon Devrine Son!
IP Çoklu Hat hizmeti üzerinden sesli aramaların şebekede paketlenerek geniş bant erişim tesisi üzerinden gönderilmesini sağlayan bu hizmet ile santral hizmetlerinizin analogdan IP’ye dönüştürücü adaptörler ile sunulduğu ve lokasyonunuzda kendinize ait PBX santralin faydalarını, SIP (Session Initiation Protokol) teknolojisinin faydaları ile birleştirebilirsiniz.
IP Çoklu Hat Hizmeti Size Neler Sunuyor?
-
Esnek barem yapılı tarife: Tarife oranlarınızı ihtiyacınıza göre rahatça belirleyebileceğiniz hacim bazlı IP Çoklu Hat tarifesinden faydalanabilirsiniz.
-
Esnek kanal yapısı: Esnek kanal yapısı ile ihtiyacınız olan kanal sayısını IP Çoklu Hat ürünün baremli kanal yapısı ile belirleyerek kısıtlanmadan hizmet alabilirsiniz. Hizmet kapsamında kanal barem aralıkları 15’erli olarak artmaktadır. Sadece ilk barem 30’ar artmaktadır.Baremli yapıdan etkilenmeden ve minimum 30 hat kuralından etkilenmeden özgürce IP Çoklu Hat siparişi yapmak isteyen büyük müşterilerimizi de düşündük! Toplamda 300 hat ve üzeri IP Çoklu Hat ürünü alacak/almış olan siz müşterilerimiz hiçbir limite takılmadan Esnek Kanal Uygulaması ile IP Çoklu Hat hizmeti kullanabilecek! Esnek Kanal Uygulaması kapsamında 300 hat ve üzeri hat sahibi olduğunuz durumda istediğiniz lokasyonunuza 30’un altında IP Çoklu Hat ürünü alabilecek veya 15’erli bareme kuralına takılmadan istediğiniz kadar kanal sayısı artırabileceksiniz.
-
Güvenilir ve kaliteli hizmet: Türk Telekom farkı ve gelişmiş altyapısı ile görüşmelerinizi Türk Telekom kalitesini hissederek güvenilir yapabilirsiniz.
-
Eski nesil sabit telefon hizmeti aboneliğinizi dijitale dönüştürerek daha kontrol edilebilir ve güvenlikli bir yapıya geçiş sağlamış olursunuz.
IP Çoklu Hat Esnek Tarife Ücretlendirme Bilgisi
IP Çoklu Hat hizmeti için en uygun çözümü nasıl belirlerim?
Eş zamanlı çağrı kapasite ihtiyacına uygun kanal sayısı belirlenir. Kanal sayısına bağlı olarak ihtiyaç doğrultusunda uygun DID (numara) ve tarife yapısı seçilir. Kurumsal Sabit Telefon aboneliğine göre çok daha fazla avantaj sağlar.
IP Çoklu Hat hizmeti için hangi tarifeleri seçilebilirim?
IP Çoklu Hat ürününe özel belirlenen hacim bazlı "IPCH Esnek Tarife" ve "İş Avantaj Her Yöne/Kamuya Özel Her Yöne/İş Telefonu Her Yöne" tarifelerinden faydalanabilirsiniz.
IP Çoklu Hat hizmetinde kullanılan hacim bazlı tarife nedir?
Tercih edilen kanal sayısına bağlı olarak minimum ve maksimum dakika aralığında seçebileceği dakika yapısına hacim bazlı tarife olarak adlandırılır. Örneğin 30 kanal almanız durumunda 3000 dakika ve 1.296.000 dakika arasında herhangi bir dakika size tanımlanabilir. (Örneğin; 4850 dakika)
IP Çoklu Hat bağlantı ücreti nasıl hesaplanır?
Bağlantı ücreti talep edilen kanal sayısına bağlı olarak hesaplanmakta olup ilk faturanıza yansıtılır. (Bağlantı Ücreti: Kanal Sayısı* Birim Kanal Ücreti)
IP Çoklu Hat hizmetine ait aylık ücret kalemleri nedir?
Hacim bazlı(esnek) tarifede; Kanal, Dakika ve DID kalemleri bulunur. İş Avantaj Her Yöne/Kamuya Özel Her Yöne/İş Telefonu Her Yöne tarifelerinde ise; Paket Ücreti ve DID kalemleri bulunur. Taksitli cihaz satılması durumunda cihaz ücreti aylık olarak faturanıza yansıtılır).
Mevcutta Türk Telekom'un iş telefonu ve/veya TT Dijital Çoklu Hat hizmetlerinden faydalanıyorsam, bu hizmetlere ait dakikaları IP Çoklu Hat hizmetine ait dakikalarımla birleştirerek ortak bir havuz yapabilir miyim?
IP Çoklu Hat hizmeti kurumsal havuza dahil edilebilir. IP ÇOKLU HAT aboneliğinizdeki dakikalar sahip olduğunuz mevcut herhangi bir tarife havuzuna dahil ederek (İş Avantaj Her Yöne/Kamuya Özel Her Yöne/İş Telefonu Her Yöne) dakikalarını ortak kullanabilirsiniz.
IP Çoklu Hat hizmeti hangi altyapıyı kullanır?
IP Çoklu Hat hizmeti, Türk Telekom ile sizin aranızda kurulacak olan data bağlantısını kullanır.
IP Çoklu Hat hizmeti için mevcuttaki kendi cihazlarımı kullanabilir miyim?
Lokasyonunuzda IP Santral, Hibrit Santral, IP Telefon, Router ve Switch ekipmanlarınız var ise Türk Telekom şebekesi ile uyumlu olması durumunda ilgili cihazları kullanabilirsiniz.
IP Çoklu Hat hizmetinden faydalanabilmem için lokasyonumda hangi cihazların bulunması zorunludur?
Lokasyonunuzda en az bir adet SIP Trunk uyumlu cihazın bulunması zorunludur; IP Santral, Hibrit Santral, SBC veya Router (Voice Gateway)
Mevcutta iş telefonu ve/veya TT Dijital Çoklu Hatt hizmetlerinden faydalanıyorum; ancak bu hizmet/lerimi IP Çoklu Hat Hizmeti'ne dönüştürmek istiyorum. Mevcuttaki numaralarımı kullanmaya devam edebilir miyim?
Kullanmış olduğunuz mevcut numaralar ile IP Çoklu Hat hizmetine dönüşüm yapılabilir.